Sabtu, 19 September 2009

KURSUS PENDEK

Kursus-Kursus yang ditawarkan:
Asas Penyelenggaraan Kereta
Asas Penyelenggaraan Motosikal
Bahasa Arab
Bahasa Inggeris
Bahasa Mandarin
Solekan dan Penampilan Diri
Gunting Rambut
Tajwid
Keusahawanan
Masakan
Jahitan Pakaian
Jahitan Langsir
Lanskap
AutoCAD
Ms Word
Ms Excel
Ms Powerpoint
Adobe Photoshop
Adobe Illustrator
Macromedia Flash
Kemahiran Internet
Penyelenggaraan Komputer
dan lain-lain lagi
* Tertakluk Pindaan Semasa

Daftar Segera...
KURSUS PENDEK secara teori & paktikal...
  • Peluang terbuka kepada yang berminat

  • "Yuran Pendaftaran" RM5 hingga RM20

  • Pengecualian "Yuran Pendaftaran" bagi OKU, pesara & warga emas

  • "Yuran Bahan" adalah tertakluk kos semasa

  • Tempoh kursus 5 jam hingga 20 jam

  • Tiada syarat kelayakan akademik

  • Tiada had umur

  • Kursus pada hari Sabtu/Ahad

  • Sijil penyertaan kepada yang layak

  • Lokasi kursus di Kepala Batas @ cawangan Bukit Mertajam @ cawangan Nibong Tebal

Sebarang pertanyaan atau pendaftaran:

3 ulasan:

  1. mohon email saya bagaimana cara untuk warga Tawau, Sabah memohon kursus pendek gunting rambut

    BalasPadam
  2. Hi. Saya belajar jahit langsir. Pls u reply me. Saya pekak.

    BalasPadam
  3. Saya berminat nak mengikuti kursus gunting rambut wanita,Mohon email saya.Butterworth.

    BalasPadam