Khamis, 24 September 2009

KEPELBAGAIAN KURSUS PENDEK (KURPEN)

KURSUS GUNTING RAMBUT


Kursus Gunting Rambut merupakan salah satu kursus yang ditawarkan sebagai kurpen di KKKB. Peserta akan diajar cara asas menggunting rambut secara keseluruhannya. Kelas secara teori dan praktikal. Malah, peserta sendiri boleh mencuba bagaimana cara atau situasi sebenar menggunting rambut...




KURSUS ASAS BATU BATA



Kursus ini pula hasil daripada Kursus Asas simenfero dan Pergola. Secara ringkasnya peserta akan diajar cara-cara untuk membancuh sukatan simen..
selain itu, peserta akan diberi pendedahan dalam mereka bentuk dan letak batu-bata, serta cara melekatkan simen padanya..
Peserta pastinya tertarik dengan kursus yang ditawarkan ini kerana berpeluang untuk melakukannya sendiri.




KURSUS MOTIVASI PMR & SPM


Kursus Motivasi PMR & SPM dianjurkan supaya pelajar-pelajar sekolah lebih bersedia untuk menghadapi peperiksaan. Peserta kebanyakkannya adalah dari sekolah yang berdekatan. Dengan yuran paling minima sebanyak RM5.00. Pelajar pastinya mampu untuk turut serta dalam kursus yang dianjurkan ini. Bukan itu sahaja. Malah, pendedahan mengenai tatacara menjawab soalan akan diberikan selain motivasi diri akan diberikan supaya pelajar lebih yakin serta bersemangat untuk menempuh peperiksaan yang bakal mereka lalui..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan